Dumaszínház

A stand-up comedy napi veleje. Csillagok, humor, egyebek.

Csatlakozz!

Friss topikok

Showder Klub a kulisszák mögött (3.rész)

2010.11.07. 14:44 - kcsabi

Címkék: kőhalmi showder klub bödőcs kap csenki bellus

Az íráskészség nem feltétel. KAP és a lila dzseki. Bellus Istvánt a lánya öltözteti. Egy humorista vívódásai. A show biznisz favágómunka. Ha bulvárújságíró lennék, talán az előző mondatok közül választhatnék címet a beszámolómhoz. De nem vagyok…

Az őszi Showder Klub szezon második forgatási napjára már szinte ismerősként érkeztem. A hátsó ajtónál posztoló biztonsági őr csak harmadik nekifutásra tudta leírni a nevemet. Nem vettem zokon, mert a velem együtt érkező Karinthy-gyűrűs humorista, Bödőcs Tibor is hasonlóan járt. Bebocsáttatásunk után Tibi csak mosolygott, majd annyit mondott: „Nézd el neki, biztos ez az első napja!”.

A díszletben kamerapróba zajlott, az öltözőben pedig a szokásos ruhapróba. Laci, a sminkes jól szórakozott a hirtelen kopaszodásnak indult stylist elkeseredett próbálkozásán, amint éppen Kovács András Pétert igyekszik meggyőzni, hogy az élénk lila kabát, citromsárga pólóval és piros pöttyös türkiz sállal most divatos összeállítás. KAP lelkiismeretesen öltözött, de végül mégis jóval szolidabb összeállítást választott.

Bellus István, a mediterrán Ózd, vagyis Miskolc szülötte ekkor még vidáman álldogált egy félreeső sarokban. Büszkén mesélte, hogy róla mindenki azt hiszi, már túlesett az öltöztetésen, holott saját ruhában van még. Kérdő arckifejezésemre válaszul rövid magyarázatként annyit mondott: „Engem a tizennégy éves lányom öltöztet. Rám szólt, nem vagyok trendi, majd ő segít. Azóta feszül strassz köves sárkánnyal díszített póló a sörhasamon…”

A színpad felé vettem az irány, gondoltam megnézem, hol tartanak az előkészületek. Az átkötő folyosón viszont egy igencsak gondterhelt Kőhalmi Zoltánba ütköztem. Őszinte aggodalommal firtattam, miért is szomorkodik itt? „Ja, nincs baj, csak most véglegesítem a fejemben a műsort.” – nézett fel Zoli. Kezdő humoristák mit nem adnának azért, hogy túl hosszú legyen a műsoruk, gondoltam, de válasz helyett csak biztatóan mosolyogtam a néhány napja krisztusi korba lépett poén-gyárosra, aztán kéz- és lábtörést kívánva továbbálltam.

Valamivel később Csenki Attila futott be, és a tőle megszokott – kissé méltatlankodó – hangon tudakolt minden jelenlévőt, hogy a favágó-ing vajon tényleg a megfelelő öltözet-e az este első fellépőjének. A válaszok közlésétől most több okból is eltekintenék, az eredmény viszont a műsorban látható lesz. Elég hozzá annyi, hogy Csenki apuka teljes homlokát ráncok lepték el. Némi tétovázás után megvonta vállát, vetett még egy pillantást gyermekének fényképére, majd határozott léptekkel indult a takarásban felfestett „pole-pozícióhoz”.

Közvetlenül a felvétel kezdete előtt KAP-ot faggattam hamarosan megjelenő könyvéről, illetve a közelgő londoni fellépésükről. Erről hamarosan bővebben is lesz szó itt a blogon, beszélgetésünknek azonban a „KAP, kezdünk!” - felkiáltás vetett véget hirtelen, hiszen András volt, akarom mondani, lesz a hétfői adás műsorvezetője. (Showder Klub, 2010. november 8. 22.20, RTL Klub)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dumaszinhaz.blog.hu/api/trackback/id/tr562430530

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása