Dumaszínház

A stand-up comedy napi veleje. Csillagok, humor, egyebek.

Csatlakozz!

Friss topikok

Felméri Péter és Badár Sándor az időjárásról

2013.06.13. 14:00 - RedLemon

Címkék: badár jegyek felméri dumafüred

A Dumaszínház beváltotta ígéretét. A jegyárak mellett a nyári időjárást is sikerült lehűtenie. Június 14-től a belépők egységesen 2000.-Ft- ba kerülnek a Dumaszínház estekre, a júliusi és augusztusi előadásokra pedig előadástól függően 2000- vagy 1500.-Ft-ért lehet jegyet vásárolni. Az időjárás miatt pedig utólag is elnézést kérünk, nem gondoltuk volna, hogy ilyen ráhatásunk van a hőmérsékletre.Felméri Péter és Badár Sándor éppen itt didereg velünk, gondoltuk, megkérdezzük őket, mit szólnak ehhez a júniusi zimankóhoz?

Szia Péter! Mit szólsz ahhoz, hogy a Dumaszínház beváltotta ígéretét, és tényleg sikerült lehűtenie a hőmérsékletet?

- Az nem a Dumaszínház volt, hanem az én hibám. De véletlen volt. Szegedre indultam fellépni egy délután, és le akartam mérni az autó fogyasztását meg az átlagsebességet, ezért beléptem az autó menüjébe, kiválasztottam, hogy fogyasztás: nulláz, átlagsebesség: nulláz. De tovább csúszott a kezem a menüben és kinti hőmérséklet: nulláz. Még jó, hogy nem vitt tovább a lendület, mert ha nem figyelek, akkor: Budapest-Szeged távolság: nulláz. 

Badár_1.jpg

És te, Sanyi? Te is ludas vagy ebben?

- Hát persze! De csak részben. Ha már így rákérdeztél, elmesélem. Mi csak egy kis reklámot akartunk csinálni Horváth Jancsi barátommal az áprilisban megjelent, Határtalanul című könyvünknek, melyben zömében Alaszkáról van szó. Mint tudjuk, Alaszkában zömében hideg van. Arra gondoltunk, hogy ezt a tényt valamilyen módon érzékeltetnünk kellene az olvasókkal. Nos, tudod, Alaszkában van egy titkos támaszpont, ahol ott dolgoznak Jancsinak a NASA-s barátai. Megkértük őket, hogy segítsenek, és egy jégrakétát lőjenek már föl, mert a hideget csak egy-két napra terveztük, de már majdnem egy hete itt van nekünk ez a borzalmas időjárás. Valószínűleg a galibát az egyik jégrakéta okozta, ugyanis az ott dolgozók között emlékszem, hogy volt egy kínai „tudós” is, aki vagy a nyelvet nem értette, vagy mi az ő nyelvét, vagy rosszul értelmezte azt a feliratot, amit a piacon az egyik zsákon mutattunk neki:

Jégretek- Egy évig eltartható.

Péter te látsz- esetleg összefüggést aközött, hogy a jegyárak június 14-től átlagosan 2000.-Ft-ba kerülnek, és aközött, hogy ilyen arcpirítóan rotty az időjárás?

- Persze, hogy látok összefüggést. Ez biztos nem véletlen. De azt kell mondjam, én minden között látok összefüggést. Például a Valóvilág és a Világvége között is láttam, meg a csoki és a fogkrém árfolyama között is úgyszintén. Nincsenek véletlenek ezen a világon. 

Milyen emlékeid kapcsolódnak az esőhöz? 

- Nem szeretem az esőt. Főleg ha kint állok benne. Ha biztonságban vagyok, akkor tőlem eshet. Sőt hasznosnak tartom, mert kell a földeknek, meg a paradicsomnak, bla-bla. Én napos vagyok, én onnan kapom az energiám. Az energiát, hogy felkeljek reggel az ágyból. Ha esik, akkor visszaalszom.

És neked, Sándor?

- Ne haragudj, de én most nem figyeltem.

Szereted,amikor bőrig ázol?
- Nem, azt nagyon utálom.

És te, Sándor?

- Az előbb is ezt kérdezted?

Nem, de tulajdonképpen mindegy is, mert most vége az interjúnak. Ja, még egy utolsó kérdés: mit terveztek a nyárra? Fel fogtok lépni majd nyáron a Corvin Dumaszínházban, ha igen, mikor, kivel és hogyan?

- Eddig az biztos, hogy megyek Balatonfüredre- Dumafüredre, az kiváló program lesz számomra. Meg még ide-oda-amoda. Ez nem titkos, csak én sem tudom, hogy hova. A Corvinon pedig igencsak fellépek, sőt. De azt hiszem felsorolás helyett alkalmasabb egy link: http://www.dumaszinhaz.hu/fellepo/Felmeri--Peter/fellepesek

- Én is leszek majd, de még meg kell néznem, hogy mikor. Nekem is van olyan linkem, mint a Péternek, majd ne felejtsd el a legvégére bemásolni, oké?

Felméri_1.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dumaszinhaz.blog.hu/api/trackback/id/tr225358902

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása