Dumaszínház

A stand-up comedy napi veleje. Csillagok, humor, egyebek.

Csatlakozz!

Friss topikok

Nagyvázsonyi dumák - Lorán Barnabás

2011.07.14. 08:11 - kcsabi

Címkék: trabarna nagyvázsony nagyvázsonyi dumák

Még 8 nap a nagyvázsonyi OTP Dumavölgy-Humorvár-ig!

Közeledik a Dumaszínház hagyományos nyári humortábora, ennek apropóján sorozatunkban a társulat tagjait nagyvázsonyi élményeikről faggatjuk...

Lorán Barnabás, vagyis Trabarna éppen dolgozószobája mélyén rejtőzött, ami Barna bevallása szerint a konyhaszék és a konyha asztal egy nem túl nagy darabja, amikor telefonon elértem. Nagyvázsony hallatán jól hallhatóan elmosolyodott. Ezt csak onnan véltem tudni, hogy másképpen fújtatott a telefonban, mint a beszélgetés korábbi szakaszában. Azt mondta szívesen beszélget a fesztiválról, hiszen nagyon szeret oda lejárni. Az elmúlt évekről mesélve viszont folyamatosan elmélázott, mintha nem figyelne rám igazán. Hangja időnként elhalkult, és az így kialakuló csöndekben fura zaj hallatszott a vonalban. Később ismertem fel, hogy ez egy régi írógép zaja, olyasmi, amit ma már nem nagyon használnak.

Egy ideig nem tettem szóvá, inkább igyekeztem életben tartani a beszélgetést. Trabarna, mint aki az ébrenlét és az álom határán lebegve akarja bizonyítani, hogy figyel, bele-belekezdett a beszámolóba, megemlítette a hely varázsát, a lelkes közönséget, a remek vendéglátást, a felszabadult, könnyed hangulatot. Mégis azt éreztem, nem itt van. És az a kopogás csak nem szűnt, sőt, amikor Barna hangja elhalkult, a zaj valamivel erősebb lett.

Nem bírtam tovább, rákérdeztem. „Ja, bocs, ne haragudj, nem nagyon tudok figyelni. –mondta – „Az a helyzet, hogy Nagyvázsonyban az egyik legnagyobb élmény számomra a Rádiókabaré felvétel. Egy ideje már szerzőként is részt veszek benne, és nagyon élvezem az írást. Most is éppen egy jeleneten dolgozom, amit oda szánok, és nagyon elmélyülten benne.”

Természetesen nem akartam zavarni az alkotást, így el is köszöntem, de azért az még nagyon érdekelt, hogyhogy egy ilyen régi írógépet használ. Pillanatnyi csend után felnevetett: „Valójában laptopon dolgozok, annak nincs hangja. Viszont a családban volt egy őskori írógép, aminek nagyon szerettem a hangját. A számítógépre letöltöttem egy írógéphang alkalmazást, ilyen nosztalgikusat.”

Kedvcsinálóként hallgassátok meg Trabarna és Litkai Gergely szerzeményét a tavaszi rádiókabaréból. A jelenetet előadja, Vida Péter:

 

A részletes műsorterv megtalálható a Dumaszínház honlapján (www.dumaszinház.hu) is. Jegyek a www.dumaszinhaz.hu, a www.jegy.hu oldalakon, az Interticket jegyirodákban és a Godot Dumaszínházban (1075 Budapest, Madách u. 8. Telefon: 06-30-680-52-63) kaphatók.

A szervezők a műsorváltoztatás jogát fenntartják!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dumaszínház a Facebookonhttp://www.facebook.com/dumaszinhaz

A bejegyzés trackback címe:

https://dumaszinhaz.blog.hu/api/trackback/id/tr703065010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása