Dumaszínház

A stand-up comedy napi veleje. Csillagok, humor, egyebek.

Csatlakozz!

Friss topikok

Nagyvázsonyi dumák - Kormos Anett

2011.06.24. 21:59 - kcsabi

Címkék: kormos nagyvázsony nagyvázsonyi dumák

Még 23 nap a nagyvázsonyi OTP Dumavölgy-Humorvár-ig!

Közeledik a Dumaszínház hagyományos nyári humortábora, ennek apropóján sorozatunkban a társulat tagjait nagyvázsonyi élményeikről faggatjuk...

Kormos Anett írása

„OTP Dumavölgy-Humorvár

A tavalyi volt az első fellépésem Nagyvázsonyban, de ez annyira jól sikerült, hogy azóta elsősorban miattam, nekem, értem létezik a Humorvár. A tömeg azért tódul ilyenkor Nagyvázsonyba, hogy engem láthasson, megérinthessen.

A valóság az, hogy nemrég szörnyű fotók kerültek a birtokomba. Ezek Nagyvázsonyban készültek tavaly, én a színpadon állok, zakóm alatt kötött kardigán, lábamon szandál ZOKNIVAL. Olyan váratlanul hűlt le tavaly az idő, hogy mikor Pestről elindulunk még a rövidnadrág is soknak tűnt, mire Nagyvázsonyba értünk, már bármelyik medvéről lenyúztam volna egy kabátra való szőrt. Mondjuk a szandál-zoknival tényleg durva, és ha nem lennének erre bizonyítékok, biz’ isten letagadnám. De igaz, ami igaz, és itt eljutunk a romantikus fordulatig, soha olyan sok, nevetni akaró, minket (na, jó, főleg a többieket, de picit talán már engem is) akaró embert egyszerre nem láttam. Talán az volt az én távoli múltra visszanyúló karrieremben az első alkalom, amikor igazán éreztem dübörögni a közönséget, amikor igazán azt éreztem, hogy én bizony elképesztően, hihetetlenül szórakoztató vagyok. Természetesen az is vagyok, de ott ez akkor bizonyítást is nyert.

Akkor voltam életemben először rádiókabaré-felvételen, ahol az is kiderült számomra, hogy bizony egyik-másik kolléga is tud olykor szellemeseket mondani. És ott kaptam Kőhalmi Zoltántól az első, de életre szóló jó tanácsot a humoristasággal kapcsolatban: „muszáj úgy csinálnod, mintha élveznéd”.   

Szóval zokni szandállal és egyéb nyilvános megaláztatások, csupa jó emlék. Várom, na.”

A részletes műsorterv megtalálható a Dumaszínház honlapján (www.dumaszinhaz.hu) is. Jegyek a www.dumaszinhaz.hu, a www.jegy.hu oldalakon, az Interticket jegyirodákban és a Godot Dumaszínházban (1075 Budapest, Madách u. 8. Telefon: 06-30-680-52-63) kaphatók.

A szervezők a műsorváltoztatás jogát fenntartják!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dumaszínház a Facebookonhttp://www.facebook.com/dumaszinhaz

A bejegyzés trackback címe:

https://dumaszinhaz.blog.hu/api/trackback/id/tr203012482

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása