Dumaszínház

A stand-up comedy napi veleje. Csillagok, humor, egyebek.

Csatlakozz!

Friss topikok

Nagyvázsonyi dumák - Zsók Levente

2011.07.12. 00:20 - kcsabi

Címkék: nagyvázsony zsók nagyvázsonyi dumák

Még 10 nap a nagyvázsonyi OTP Dumavölgy-Humorvár-ig!

Közeledik a Dumaszínház hagyományos nyári humortábora, ennek apropóján sorozatunkban a társulat tagjait nagyvázsonyi élményeikről faggatjuk...

Zsók Leventét otthon, a nyári munkák közepette érte a kérdésem: mi jut eszébe a nagyvázsonyi fesztivállal kapcsolatban? Levi nosztalgikus alkat, azonnal megrohanták a kedves emlékek, így válasz-levelében – nem titkoltan úgy fogalmaz, mint aki a naplójának ír.

Figyelem! Féltve őrzött, kedves emlékek következnek!

„Nagyon jó, hogy közel van a Balaton. Ott tanultam meg úszni. Na, jó, nem ott, de jól hangzik és ezt ide szerettem volna kötni.

A legjobb tulajdonképpen az volt, amikor BéFé (Szomszédnéni Produkciós Iroda, Bálint Ferenc – A szerk., aki én magam vagyok ugye…) kérdezte, elmegyek-e sörért? Mondtam neki, nem, mert még nem nézek ki tizennyolcnak (22 évesen), inkább hozzon ő. Végül tőle is megkérdezték, hogy: „de vagy 18?”. Pedig ő már több mint huszonhárom, de kevesebb, mint hetven.

Nagyvázsonyban adtam először autógrammot (mondjuk ez sem igaz, asszem előtte már háromszor adtam). Mondtam, adok, csak mondja meg a nevem (kíváncsi voltam tényleg ismer-e). Erre visszakérdezett: „Miért, nem tudod?”

Ott láttam először fröccs-csapoló gépet is. Nem tudom ez az elnevezés találó-e, de egy évig abban a hitben éltem, hogy az a fröccsöntő.

Szóval,

Tanulsz Nagyvázsonyban!

Röhögsz Nagyvázsonyban!

Július 22-31. között jössz Nagyvázsonyba!


A részletes műsorterv megtalálható a Dumaszínház honlapján (www.dumaszinház.hu) is. Jegyek a www.dumaszinhaz.hu, a www.jegy.hu oldalakon, az Interticket jegyirodákban és a Godot Dumaszínházban (1075 Budapest, Madách u. 8. Telefon: 06-30-680-52-63) kaphatók.

A szervezők a műsorváltoztatás jogát fenntartják!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dumaszínház a Facebookonhttp://www.facebook.com/dumaszinhaz

A bejegyzés trackback címe:

https://dumaszinhaz.blog.hu/api/trackback/id/tr253059111

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása