Dumaszínház

A stand-up comedy napi veleje. Csillagok, humor, egyebek.

Csatlakozz!

Friss topikok

Nagyvázsonyi dumák - Kőhalmi Zoltán

2011.07.19. 21:11 - kcsabi

Címkék: kőhalmi nagyvázsony nagyvázsonyi dumák

Még 2 nap a nagyvázsonyi OTP Dumavölgy-Humorvár-ig!

Közeledik a Dumaszínház hagyományos nyári humortábora, ennek apropóján sorozatunkban a társulat tagjait nagyvázsonyi élményeikről faggatjuk...

Kőhalmi Zoltánt a legkevésbé sem kellett faggatni. Egy szimpla kérdés után azonnal mesélni kezdett. Élményei újabb hangulatképet adnak Dumavölgyből, miközben még a kulisszák mögé is betekinthetünk egy kicsit…

„Nagyvázsonyban van egy ház, amit mi Big Brother háznak hívunk, mert a fesztivál alatt ez a törzshelyünk, a bázisunk. Többen ott is alszanak, van ellátás, kaja, pia, ott születnek mindenféle kabaré számok, Rádiókabaré dalok, ráadásul nagy gitározások, italozások zajlanak az éjszakában. Első alkalommal, mikor a busszal megérkeztem, már nagyon komoly munka folyt itt a bázison, ami nyilván komoly ivászattal is együtt járt. Próbáltam behozni a lemaradást, ami azért elég hamar sikerült is.

Nehezen vallom meg, de a történethez tartozik, hogy gyerekkorom óta van egy rossz szokásom: ha bárki papucsban keresztbe teszi a lábát, pavlovi reflex-szerűen kényszert érzek rá, hogy lerúgjam azt nagyon messzire. Egy picikét kell hátulról eltalálni, és elrepül több méterre. Mindig mondom mindenkinek, hogy semmi személyes nincs ebben, egyszerűen kénytelen vagyok megtenni, majd gyermeki boldogságot érzek.

Mint mondtam, ez volt az első estém a településen, és volt velünk egy fickó, akit csak ott ismertem meg. Mikor már negyedszer rúgtam le a papucsát, akkor szóltak, hogy ő a polgármester és övé a ház, ahol vagyunk…

Neki meg azt kellett elmondani, hogy én egy ismert humorista vagyok, mert fogalma nem volt, ki ez az elmebeteg. Nem ölt meg, hanem elfogadta, hogy jött egy ilyen fura fazon, aki így lerugdossa a papucsát. Onnan számítjuk a barátságunkat Fábry Szabolccsal, a nagyvázsonyi polgármesterrel.

Egyébként annyira jól sikerült ez az összebarátkozás, hogy a következő évben, amikor megérkeztem a busszal, már – gyakorlatilag – kérdés nélkül mentem be a házba. Kinyitottam a hűtőt, kivettem egy sört, aztán siettem le a sátorhoz, ahol a fellépések voltak. Később mondták, hogy csak egy baj van: azt a házat már eladták, nem ők laknak ott…

Kíváncsi vagyok, most ha megyek, mi lesz. Igyekszem tájékozódni, ki hol lakik. Az az igazság, hogy mindenki nagyon jól bánik velem, és úgy tűnik, bármit csinálok, a helybéliek jól kezelik. Nagyon szívesen megyek, hiszen nem csupán megtűrnek minket, hanem bármit elfogadnak tőlünk. A legjobb hely…”

A részletes műsorterv megtalálható a Dumaszínház honlapján (www.dumaszinház.hu) is. Jegyek a www.dumaszinhaz.hu, a www.jegy.hu oldalakon, az Interticket jegyirodákban és a Godot Dumaszínházban (1075 Budapest, Madách u. 8. Telefon: 06-30-680-52-63) kaphatók.

A szervezők a műsorváltoztatás jogát fenntartják! 

A bejegyzés trackback címe:

https://dumaszinhaz.blog.hu/api/trackback/id/tr413081414

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása