Dumaszínház

A stand-up comedy napi veleje. Csillagok, humor, egyebek.

Csatlakozz!

Friss topikok

Nagyvázsonyi dumák - Tóth Edu

2011.06.24. 21:50 - kcsabi

Címkék: nagyvázsony tóth edu nagyvázsonyi dumák

Közeledik a Dumaszínház hagyományos nyári humortábora, ennek apropóján sorozatunkban a társulat tagjait nagyvázsonyi élményeikről faggatjuk...

Tóth Edu a Godot Kávéház teraszán szembesült a ténnyel, hogy már csak huszonnégy nap van Nagyvázsonyig. „Tényleg csak ennyi? Hűha, akkor készülnöm kell. Persze már készülök, és ki is találtam, mit akarok mondani, de azóta megváltoztattam, mert vannak új kedvencek. Annyi mesélnivalóm van.” A szemén látszik, gondolatban messzire kalandozik, egész pontosan a nagyvázsonyi dumasátor színpadáig. Fejben már fellép.

„Nem voltam még lent, hiszen januártól vagyok a Dumaszínház tagja, de nagyon várom. Mindenki szuperlatívuszokban beszél róla. A programot már megnéztem, lesz Rádiókabaré, meg minden nap nagy stand up-show, de azt még nem tudom, mit csinálnak ott nap közben az emberek? Izgalmas lesz.” – mondja lelkesen, majd azt is bevallja, nem volt még fesztiválon. Nem csak fellépőként, közönségként se nagyon. ”A Kispál és a borz búcsúkoncerten voltam, de amúgy semmi. Az nagyon tetszett. Előadóként viszont nem tudom, milyen lehet, de abban biztos vagyok, hogy a környezet, meg az egyedi hangulat miatt érdemes lesz lemenni. Remélem, sokan lesznek a nézőtéren is.”

Edu persze a „tábor” csapatépítő részét is kíváncsian várja, hiszen ekkora létszámnál ritkán van lehetőség mindenkivel találkozni. „Hagyományosan van humorista-foci, szerintem az jó alkalom az összerázódásra. Pécsett, középiskolásként egyesületben játszottam, és azóta is űzöm a sportágat amatőr szinten. Ott persze nem a vérre menő küzdelem, hanem a mozgás, és a móka lesz a fontos, így nagy élménynek ígérkezik.”

A fiatal titánt szerettem volna tovább faggatni, de mielőtt kérdezhettem volna elviharzott focizni. Sebaj, majd Nagyvázsonyban tovább faggatjuk…

A részletes műsorterv megtalálható a Dumaszínház honlapján (www.dumaszinhaz.hu) is. Jegyek a www.dumaszinhaz.hu, a www.jegy.hu oldalakon, az Interticket jegyirodákban és a Godot Dumaszínházban (1075 Budapest, Madách u. 8. Telefon: 06-30-680-52-63) kaphatók.

A szervezők a műsorváltoztatás jogát fenntartják!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dumaszínház a Facebookonhttp://www.facebook.com/dumaszinhaz

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dumaszinhaz.blog.hu/api/trackback/id/tr83012459

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása